5 Mart 2010 Cuma

turajjj patinajjj

insan içinin geçip sıkıcı bir yaşlı olduğunu sanırım vara yoğa gülemez olunca bir de radyodan başka müzik dinlemeyip öyle eskisi gibi kasete falan (kaset mi!!!) para yatırmayınca anlıyor.

bir kadın bir erkek - türkmax
esra erolundan zuhal topalına müge anlısına güdüz kuşağı (grip ol evde devir popoyu izle türkiyemin cinnetini)
uykusuzdur penguendir ama leman diil (otis abi ve ortam kardeşim)
canım ailem (ezgi mola döktürüyor)
paul auster (seviyorum napim)
nil karaibrahimgilin yazıları
hürriyet pazarda bizim mahalle (merak ediyor insan)
kinesis (tek tük yaptım sevdim)
taksicilerle memleket kurtarmaca
nihat hatipoğlunu işe gitmeden izlemek (en yakın arkadaşlarımdan birini hatırlatıyor bana hasret gideriyorum)

ne saçma liste be... daha saçma listesi olan varsa beri gelsin bekliyorum. yok mu saçmalayan?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder